30.11.08

Can you step to DJ Marky & Stamina MC?

Friday night I found out that I can definitely step to DJ Marky & Stamina MC. Băieţii ăştia doi au fost formidabili.
Amon & VRT au fost tari, am ascultat nişte drum and bass de calitate pe setul lor. Însă adevăratul show a început când au intrat în scenă cei doi headlineri. Lumea s-a adunat în faţa scenei, au început să aplaude şi băieţii s-au apucat de treabă. M-am convins că Stamina MC e tare, când am auzit versuri de la Dido (Thank You), TLC (No Scrubs)şi evident, un remix foarte tare de la LK:

Calitatea lasă de dorit, dar din câte am înţeles videoclipul va fi învârtit la normal la un moment dat.
După părerea mea, oricui i-ar fi plăcut party-ul ăsta, chiar dacă n-ar fi fost prea mare fan dnb. Foarte ok, public de nota 10, cu mici excepţii care au fost înlăturate de băieţii de la pază. Încă un party foarte reuşit marca "Can you step?". Congrats organizatorilor!
Acum ştiu clar că DJ Marky nu trebuie ratat! Never ever!
Şi acum nişte poze:










No comments: