21.12.08

Al Haca Meets Crunchtime Review

Un party de la care aşteptam mult şi am primit şi mai mult. Organizare mişto, muzică bună, oameni ok.
A început cu un workshop unde nenea CEE ne-a explicat cam cum se face treabă în Ableton şi ca producţie şi ca DJ-ing,după care a făcut o mică demonstraţie cu ce ştie să facă un Lemur. O invenţie incredibilă, dar care şi costă 2500 de euro. Am învăţat chestii foarte interesante legate de producţia în Ableton, chestii pe care sper să reuşesc să le şi pun în aplicare.
Party-ul a început cu Tony031R, care a pus o muzică nu tocmai pe placul meu, deci nu prea mă pot pronunţa. Distracţia a început când la pupitru a ajuns Whiteroly, un DJ despre care nu ştiam prea multe, decât că a făcut senzaţie anu' ăsta la TMBase. Ei bine, acum am înţeles de ce. Extraordinar a fost. I danced my ass off. Parcă n-aş fi vrut să se mai termine. Dar, la un moment dat, din păcate, s-a terminat.
A intrat CEE, cu Lemurul lui cu tot, şi mi-a plăcut. La un moment dat a apărut pe scenă şi MC Nosferatu, care a avut câteva rime foarte tari.
Rawbird nu a fost chiar pe placul meu, din nou, dar a fost numai bine că am reuşit să iau şi eu o pauză. După a pus şi Unlocka, un set ok, cât a apucat el să fie.
Oricum per total un alt party extrem de reuşit.
Şi acum, melodia cu banana:
Al Haca - Banana Split




După mult research pe net, am reuşit să aflu câteva versuri:
Juana, Juana, pelame la banana!
Si non me la pelas me la pela tu hermana!
Yay! :D

1 comment:

rahxephon said...

trebuia sa ma intrebi pe mine, ca stiu eu versurile :D
roly rocked! :P